İşte o an Tanrı'nın ilk sözünü hatırladım:
"İnsanların içinde ne olduğunu öyren"!İnsanların içinde sevgi olduğunu oyrenmişdim.
İnsanlara neyin verilmediyini ve onların neyle yaşadıklarını anlamıyordum.
"İnsan bir yıl için hazırlık yapar ama akşama çıkacağını bilmez"
Böylece Tanrı'nın ikinci sözünü de hatırlamışdım.
"İnsanlara neyin verilmediğini öyren"!
İnsanlara , neye ihtiyaçlarının olacağının bilgisi verilmez.........