Uykuya yatmanın en güzel, en düşünceli, en derin hali…
Uyumadan önce rüya görmek gibi bir şey. Böyle bir odam olsun isterdim. Her duvarda farklı bir hikayeyi yaşamak güzel olurdu.
Adı yaşamak olupta ölümün bu kadar içinde olması yaşamak böyle bir şey mi dedirtiyor. Acaba sadece bi kelimeden ibaret mi diye düşünmeden edemiyorsun. Hayatı bu kadar derinden işlemek, okurken onlarla beraber ölmek ama yine de sonunda yaşamaya devam etmek zorunda olduğunun farkında olmak bu kadar iyi anlatılabilirdi.