Zeriba

Zeriba
@Zeribaa
Sen;aklım ve kalbim arasında kalan,en güzel çaresizliğimsin... Bitmeyen KARTAL aşkı...
İçimden şehirler geçiyo, Sen her durakta duruyor,inmiyorsun. Oğuz Atay
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Birini güzel olduğu için sevmezsin ki, sen sevdiğin için güzel olur o."
Ben yalnız kalmalıyım başka çarem yok... Oğuz Atay
Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyo... Özdemir Asaf
Sabahattin Ali ne demişti:"Zaten yanlızlığımın sebebi,kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları semtimde bulamıyaşım değil miydi?" keşke sevdiğimiz bütün karekterler yaımızda olsa.🌿