Zeryaaaa

Zeryaaaa
@Zeryaa02
Yaşamak bir can sıkıntısı mıdır Ömür Hanım?
Reklam
Ne diyebilirim? Dünya adil bir yer değil.
Sayfa 306·Kitabı okudu
İzmir
İhmaller, hatalar ve açgözlülük nedeniyle bu haldeyiz..
İçimdeki o boşluk hiç dolmadı biliyor musun? Hem de hiç..