Zeryaaaa

Zeryaaaa
@Zeryaa02
Yaşamak bir can sıkıntısı mıdır Ömür Hanım?
...Sen nereden bileceksin,demek istedim. En muhtaç durumdakilerin en nefret ettiği şey minnettarlıktır, sırf kendilerini yeniden iyi hissetmek için ilk fırsatta saldırırlar.
Sayfa 269·Kitabı okudu
Reklam
Artık olan oldu bize Gelsende bir gelmesen de Gelemeyiz biz yüz yüze Gelsende bir gelmesende ...
Mutlu uyumak lazım azizim.. Madem uyku yarı ölüm halidir, o halde mutlu ölmek lazım; Her gece..

Zeryaaaa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·250 syf.·
2020 35. kitabı
Ferit Edgü
8.4/10 · 13,9bin okunma