"Hayatımı yaşıyorum" diye sevindiğim zamanlar da oldu, "hayatı mı yaşıyorum?" diye sorgulayıp üzüldüğüm de.. Sevebiliyor olmaya seviliyor olmaktan daha çok sevindim. Kimde kendimi bulmak istesem daha çok kayboldum. Gidilecek yerler listesinin başına hep "kendimi" koydum. Ne zaman kendime gelmeye kalksam bir işim çıktı. Yeniden başlamak için bitirmekten çekinmedim. Bulabilmek için kaybetmekten korkmadım. Bir çift gözün bana bakışı yüzünden de, bakmayışı yüzünden de uyuyamadığım oldu. Bu yüzden az bağlamadım geceleri sabahlara...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yanlış Değiliz Ama Yanlış Anlaşılmaktayız.
Sıkıntı mı?Değil..
Doğru Şeyleri Kabul Ettirmek,Mümkün Olmamıştır Zaten..
İşine Gelmemiştir..
Öyle de," Ama" Demişindir..
Yanlışına Yancı Arayarak,Bide Küçülmüşündür..
Bende Diyorum ki,
Senin Aklından Çok Vardır,Birleşince Belki Bir Beyin Edersiniz..
Deneyin Bakalım...
Olursa Laflarınızın Kılıfını Biz Dikiyoruz...♏
.
.
Zeryaaa 🦋