Halbuki biz beraber yaşamaya başladıktan sonra ne kadar az konuştuk…Birbirimize söyleyecek bir şeyimiz yok muydu? Neden?.. Neden uzun uzun dertleşmedik?Belki o zaman birçok şeyler başka türlü olurdu…
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben sana rehber değil, ancak yoldaş olabilirdim, fakat yolu ikimiz de bilmiyorduk ve birbirimize yük olmaktan, birbirimizi şaşırtmaktan başka bir şey elimizden gelmiyordu.
Erkekler bazen ne kadar basit oluyorlar…Zannediyorlar ki, bir erkeğe karşı hiddet, hatta nefret duymaya başlayan kadın, hemen başka erkekler bulup boyunlarına sarılmak ister… Acaba bütün erkekler bizi bu kadar aptal mı zannederler?