Serenaddan, kardeşimin hikayesinden sonra okumak büyük hayal kırıklığı idi. Hep bir şey olacak, tüm hikayeler birleşip bir son gelecek gibi bir beklenti yarattı. Son sayfada elimde kitapla kalakaldım. Benim beklentim yüksekti. Ama kendini okutan bir kitaptı, tarzı farklı sadece.