Yeraltı edebiyatı olması hoşuna gidiyor. Sürekli içini hoplatıyor insanın. Ama Hakan Günday duygu verme konusunda çok cimri. Tüm hikayelerde kişilerin tek duygusu şok olmaktan ibaret gibi… biraz daha duygu vermeli diye düşünüyorum. Çok aşırı soğukkanlı geliyor bana. Ama hikayeler, kurgu vs harika tabi ki laf yok.
Yine muhteşem bir anlatım. Kısa ve etkileyici. Turgut Özakman ölmemeliydi ya. Türk edebiyatına çok büyük bir miras bırakmış. Keşke saha fazlasını yapabilseymiş…
RomantikaTurgut Özakman · Bilgi Yayınevi · 20215,5bin okunma
Serenaddan, kardeşimin hikayesinden sonra okumak büyük hayal kırıklığı idi. Hep bir şey olacak, tüm hikayeler birleşip bir son gelecek gibi bir beklenti yarattı. Son sayfada elimde kitapla kalakaldım. Benim beklentim yüksekti. Ama kendini okutan bir kitaptı, tarzı farklı sadece.
Muhteşem anlatım, harika hikaye, sade ve akıcı bir dil. Her kütüphanede bulunmalı bence. Karakterleri hala tanıyor gibiyim.
Livaneli hep güzel… Konstantiniyye oteli hariç :(
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,1bin okunma
Kitap seven herkese itinayla hediye ettiğim kitaptır. Bu muhteşem dil kullanımını, bu harika Türkçe’yi herkes tatmalı. Konusu, akışı bambaşka. Hüngür hüngür ağlatmıştı sonunda. Mutlaka kütüphanenizde olmalı…