Zeynep Güney

"Başkalarıyla eşit olduğunda, hatta onları aştığında, insanın gerçekten kendi duygulanımını yaşamasıdır"
Sayfa 84·Kitabı okudu
Reklam
"Kendimizi yitirdiğimiz zaman, her şeyi yitirmiş sayılırız işte"
Sayfa 72·Kitabı okudu
"Yaşamında, seni yiyip bitirmeyen hiçbir an yoktur, hem seni hem de yakınlarını; senin de bir yok edici olmadığın, bir yok edici olmak zorunda kalmadığın hiçbir an yoktur"
Sayfa 71·Kitabı okudu
"Bir yazar, öyküsünü ikinci kez, değişiklikler yaparak yayınlarsa, edebi açıdan ne denli iyi olursa olsun, ister istemez kitabına zarar vermiş olacaktır. İlk izlenimler insanları sürükler; insanoğlunun yapısı gereği, okuru en akıl olmaz konularda ikna etmek mümkündür; ama bu ilk izlenimler aynı zamanda onların zihinlerde yapışıp kalır ve onları sonradan silmek ya da yok etmek isteyenin vay haline!"
Sayfa 69·Kitabı okudu
"Zaten bu dünyada kimse kimseyi öyle kolay kolay anlayamıyor ki!"
Sayfa 68·Kitabı okudu
Reklam