Domuzlar ile insanlar arasında en küçük bir çıkar çatışması yoktu,olması için bir neden de göremiyordu. Verdikleri uğraşlar da,karşılaştıkları güçlükler de birdi. İşçi sorunu her yerde aynı değil miydi?
Açlık çekiyorlarsa,zorba insanları doyuralım diye çekmiyorlardı; çok çalışıyorlarsa,hiç değilse kendileri için çalışıyorlardı. Hiçbir hayvan iki ayak üstünde yürümüyordu. Hiçbir hayvan,hiçbir hayvanın "efendi"si değildi. Bütün hayvanlar eşitti.