◆ Sadegül Kuru ◇ SADEceGÜLümse ◆

◆ Sadegül Kuru ◇ SADEceGÜLümse ◆
@ZeynaRei
> Güçlü insanlar her şeyde kazananlar değil, Düştüklerinde kalkabilenlerdir... < Düştüğümde kalkmamı, kimseden yardım beklemeden kendime yetebileceğimi anlamamı sağlayan kahramanlara sevgiyle... #zeyna #rei
10/10
·218 syf.··
Beğendi
·
2022 30. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 29 Ağustos 2022 22:20
"Sevgili bu yazıyı okuyan herkes, Biz evlat edinen aileler, evlat edinmeye karar veren aileler, evlat edinmeye sırf bu sebeplerden dolayı sıcak bakmayan, bakamayan aileler adına rica ediyorum; lütfen bizi ve çocuklarımızı etiketlemeyin! Unutmayın, etiket bir çocuğun dizinde hiç kabuk bağlamayacak olan yaradır!       >> Elif Ada'nın Annesi << " Elif Ada'nın annesinin ricası ile başlamak istiyorum yorumuma, öyle güzel şeylere değinilmiş bir kitaptı ki, bence kesinlikle herkes okumalı... Herkes okumalı ve yaşamımızda ki bir çok şeyi, bu yönde değiştirmeliyiz... Okuyalım, anlayalım, daha duyarlı olalım ve kimseyi kırmayalım, üzmeyelim L Ü T F E N ... Ayrıca yazarımızın ve eşinin hep 'Elif Ada'nın Annesi, Elif Ada'nın Babası ' diye yazmaları kendilerini beni çok mutlu etti, Yıllardır K-Drama izleyicisi biri olarak, Kore kültüründe en en ennn sevdiğim kısım eşlerin, çevredekilerin kişiye ismi ile değilde çocuğun adını söylenip annesi, babası şeklinde ki hitabı beni çok etkiliyordu. Bir çocuğun annesi, babası olmak size ayrı bir nitelik katıyor ve bu o çocuğu da özel hissettiriyor. Elif Ada'nın anni ve babasını hem anne,baba oldukları için hem de bu konu da gerçekten çok taktir ettim Böyle güzel insanlar iyi ki varlar...
Başka Bir Doğum HikayesiDuygu Çağlar Gizli · Yan Pasaj · 2017106 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·344 syf.·
Beğendi
·
28 günde okudu
·
Okunma: 04 Aralık 2022 05:20
·
2022 37. kitabı
Amy Harmon
7.6/10 · 306 okunma
9/10
·592 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2022 36. kitabı
Dorothy Koomson
7.4/10 · 60 okunma
"Hayat değişimlerden ibarettir; eğer hiçbir şey değişmiyorsa yaşamıyorsun demektir."
"...ben asla düşüncelerimle baş başa kahve içecek kadar cesur olamadım. "