Güzel bir kitap biraz üzücü ve buruk sonunda ki ters köşe zaten amanın bir gün de biticek çerez niyetine bir kitap yinde okumanızı tavsiye ederim ilgisini çekicek insanlar için tabi herkesin tarzı başka ama yinde bu tarz sevmeseler ben beğendim
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu platformun yapısını yeni keşfettim ve harika hem düşüncelerimi paylaşıyorum hemde okuyamadığım kitaplar hakkında yorumlar okuyorum aynı zamanda yaş okuma oranları va çok güzel
Ahhhh çok güzel kitap ilk başta ben şey gibi sandim bir olay falan ama hikaye hikaye gitmesi hikayelerin duygusallığı beni etkiledi ki bu kitabı 16 yaşımda falan okudum siz düşünün bence okunması gerken keyifli kitaplardan
Aşk KöpekliktirAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201217,2bin okunma