Zeyneb

Zeyneb
@Zeyneb_glr
En güzel yalnızlıktır, okumak.
Öğretmen
İlahiyat
3 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Reklam
Puan vermedi·103 syf.··
2020 178. kitabı
Memleketlim Kafkadan bir eser daha... Maalesef Kafka’nın tüm yazılarını gözü kapalı sevemiyorum. Bana hikayelerinde bazı eksiklikler varmış ve havadaymış gibi geliyor. Ceza kolonisinde de aynı hissim yine şaha kalktı . Mezarından kalk ve hikayeyi bitir Kafka. Hatta sen kalk ben yatayım...
Ceza KolonisindeFranz Kafka · Koridor Yayıncılık · 202011bin okunma
Zeyneb
Duygularımın tercümanı olmuşsun 😀