#k:29023g Gülseren Budayıcıoğlu
Kitabı okurken hep Kenan'ı yargıladım. Çünkü hayatımızda Kenan gibi insanlarla çok karşılaşırız neyi niçin yaptıklarına çoğu zaman anlam veremeyiz ama bu kitabı okuyunca o psikolojiyi anlıyor için acı ama gerçek. Hayattaki hatalardan ders almamız gerektiğini ve bazı kötü olayların boşu boşuna yaşanmadığını...