Engin Geçtan ile ilk tanışma kitabım oldu: "Zamane" Geçtan,Türkiye'nin değişen toplumsal değerlerini Bilgelik dolu bir tevazuyla ele alıyor. Bir psikiyatrist olarak "doğru budur" diyerek yukardan konuşmak yerine,birçok konunun sonunda "bilemiyorum" "sanırım" "bana öyle geliyor" gibi kesin hüküm vermeden içten ifadeler kullanması okura duyduğu saygıyı gösteriyor. Kaleminize minnetle, Ruhunuz şad olsun!