Kitabı oflaya puflaya bitirdim desem yeridir. Insanların laboratuvarda üretildigi,belirli özelliklere göre etiketlendiği;Acıdan ve bireysellikten arındırılarak,sahte mutlulukla kusursuz bir toplum inşa edilmeye çalışılıyor. olay örgüsü kopuk ve bağ kurdurmadığı için de etkisiz kalıyor. Velhasıl sev(e)medim! :)