Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalarsın. Karısını bir kocadan, çocuklarını bir babadan mahrum edersin. Yalan söylediğin zaman, bir insanın gerçeğe ulaşma hakkını çalmış olursun. Aldattığın zaman, bir insanın doğruluk, adalat hakkını elinden alırsın. Çalmaktan daha büyük bir kötülük yoktur.
“Ne fedakar ne bayağı ne de çok görkemli olun, bu tutumların üçü de insanı gözden düşürür. Fazla fedakarlık saygıyı azaltır, bayağılık küçümsenmenize yol açar, fazla çaba da sömürülmenize neden olur..!”