Zaten genel anlamda isimler konusunda çok dikkatli olmak gerekir; bir yaşamı paramparça eden çoğunlukla bir suçun adıdır, bu isimsiz ve şahsi eylemin kendisi değil, ki eylem belki de bu yaşamın çok kesin bir gerekliliğiydi ve yaşam onu bir çaba sarf etmeksizin kendisine katabilir.
Dünyamıza karşı bir güvensizlik ve şüphe duymamız için bir neden yok; çünkü o bize karşı değil. Korkuları varsa bunlar bizim korkularımızdır, uçurumları varsa bu uçurumlar bize aittir, tehlikeler varsa bu dünyada, bu tehlikeleri sevmeye çalışmamız gerekir.
Sevmek de iyidir: Çünkü sevmek zordur. Bir insanın başka bir insanı sevmesi: Bu, belki de bize verilmiş görevlerin en zoru, en büyüğüdür, son prova ve sınavdır.