Birhan Keskin'in iki kitabını okudum. Birisi "Fakir Kene" diğeri ise "Kim Bağışlayacak Beni? " Şairin genel olarak şiirlerinin aşırı sade ve basit olduğunu düşünüyorum. Şairin bu kitabında beğendiğim şiirleri oldu ama genel olarak çok beğendiğimi söyleyemeceğim. Şiirlerdeki o süslü, yaratıcı ve kelimelerin derinliği Birhan Keskin'in kaleminde yok.
Unutmadım aramızdaki beceriksiz dili.
Dünya yordu bizi. Benim de söyleyemediklerim var.
Hiç söyleyemeyeceğim onları belki de
Uzun bir yolu geliyoruz seninle, yolu
geldikçe anlıyorum ki, biz,
bu dünya üzerinde yürüyemiyoruz bile.