Bimiyorum sizde de olur mu? Benim için, bazı kitapların (veya filmlerin) zamanı vardır (içsel olarak), zamanı gelmemişse ona bir türlü sıra gelmez. Bu kitapta öyle. Çok uzun zamandır okuma listemde olup okuyamadıklarımdan. Bu inceleme yazınız bende hem merak uyandırdı hem de 'acaba okuyabilir miyim, okurken dayanabilir miyim' dedirtti.