Zeynep

Zeynep
@Zeynep_74
Hayatta hiçbir zaman kafamızdaki kadar harikulade şeyler olamayacağını henüz idrak etmemiştim.
10/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2021 9. kitabı
Kitap çok güzeldi. Yazarın yazım dili hoş bir şekilde bana değişik geldi. Sürükleyici ve rahatlatıcı bir anlatımı vardı. Kelimeleri yalındı. Emily'i gerçekten ama gerçekten çok sevdim. Yaşadıkları,dusunceleri ve olaylara yaklaşımı... Her şeyiyle Emily'nin yeri benim için hep ayrı olacak galiba. Diğer karakterler de fazlasıyla iyiydi. Elizabeth teyze başlarda fazlasiyla sert olsada zamanla yumuşamaya başlaması hoşuma gitti. Kitabın kapağı ve ayracı çok güzel Sürükleyici ve çerezlik kitap okumak istiyorsanız bu kitabı okumalısınız.
Edebiyat
Emily -1-L. M. Montgomery · Ephesus Yayınları · 20211,115 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
9/10
·376 syf.··
2021 22. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 12 Aralık 2021 18:02
Kitabı çok beğendim. Yazım dili çok akıcıydı. Ben çok çabuk bitirdim. Bu kitapta bence betimlemeler çok önemliydi ve yazar betimlemesi çok iyi yapmıştı. Kitabın son kısımları beni fazlasıyla şaşırttı. İşlerin bu raddeye geleceğini hiç düşünmemiştim. Bu arada kitap fantastik ve ben şu sıralar fantastik kitap çok okumak istiyordum ve iyi ki bu kitabı okumuşum. Maia ve Edan karakterlerini çok sevdim. Maia güçlü, kararlı ve cesurdu. Eğer içinde büyünün olduğu iblislerin hayaletlerin bulunduğu bir kitap okumak istiyorsanız bu kitabı okumalısınız. Bu arada kitabın ikincisi 2022'de çıkacak.
Edebiyat
Şafağı ÖrElizabeth Lim · Yabancı Yayınları · 20211,140 okunma

Zeynep

, bir kitap okudu
8/10
·400 syf.··
2021 25. kitabı
K. Kübra Berk
7.7/10 · 5,1bin okunma
8/10
·400 syf.··
2021 25. kitabı
Kitap çok güzeldi Ben çok beğendim. @k.k.berk kalemi çok akıcıydı. Yazım dili yalın ve anlaşılırdı. Betimlemeler de iyiydi. Mahzenin betimlemeler o gayet iyi yapilmıştı.Kitap fazlasıyla hızlı ilerledi. Emir'in mahzen sahnelerini çok sevdim. O sahnelerde fazlasıyla heyecanlandım. Gece ve diğer karakterler bence iyi kurgulanmıştı. Ama en sevdiğim kişi Emir oldu. Ve en sondaki herkesin bir arada olduğu buluşma sahnesi çok güzel ve özeldi bence. O sahneyi çok beğendim Yarım puan kırmanın sebebi sadece bazı olayların bana biraz klişe gelmesi yoksa kitap güzel eğer çerezlik bir kitap okumak istiyorsanız bu kitabı okuyabilirsiniz.
Edebiyat
Mavi GeceK. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20195,1bin okunma
10/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2021 6. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 11 Kasım 2021 22:29
Kitaba gerçekten bayıldım. Yazım dili,vermek istediği mesajlar her şeyi çok güzeldi. Hatta bu yıl okuduğum en iyi kitaptı. Başrol karakter Tierney'e bayıldım fazlasıyla cesur ve güçlüydü. Kitaplarda güçlü kadınların olmasını çok seviyorum. Ayrıca diğer karakterlerde çok iyi yansıtılmıştı. Yazım dili çok akıcıydı. Betimlemeler de çok iyiydi. Aklımda rahat bir biçimde canlandırdım.Ama kitap biraz ağırdı. Yani oturup bir nefeste okuyabileceğiniz bir kitap değil sindire sindire okunacak bir kitap ve günümüzdeki gerçekleri yansıttığını düşünüyorum kitabın. Eğer okuyacak bir kitap arıyorsanız hemen bu kitabı okumalısınız.
Edebiyat
Erdem YılıKim Liggett · Yabancı Yayınları · 20221,711 okunma