📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı çok sevdim. Yani akıcı bir kitaptı ve çok tatlıydı. Masum bir aşkı anlatıyordu. Ama kitapta çocuk tam bir badboydu ve klişeydi. O yüzden puan kırdım. Ama kitabın karakterleri çok iyiydi. Yani okudukça Minos minnoş oluyorsunuz. Ayrıca kitapta olaylar tahmin edilebilirdi. Bu yönünü sevmedim. Bu arada ben bu seriyi okumaya ilk bu kitapla başladım aslında sıralamanın önemli olmadığını söylemişlerdi ama ilk kitaplardan spoiler yedim. Bence sırayla okuyun.