📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben Sesini Duyur'u yakın bir zamanda bitirdim. Ama yazarın diğer kitabı olan av serisini önceden okumuştum ve bayılmıştım. Kitap her şeyiyle mükemmeldi. Sesini Duyura da bu beklenti ile başladım ve yine her şeyiyle harika bir kitap okudum. Sesini Duyur bence çerezlik bir kitap ben iki günde bitirdim ve çok hızlı akıyor kitabın sonuna nasıl geldiğinizi anlamıyorsunuz. Kitabın içindeki şarkılar olsun akıcılığı olsun betimlemelere kadar çok iyiydi. Alar karakterini çok sevdim delidolu bir karakter ve kitap boyunca beni güldürdü Başlarda Boraya biraz sinir oldum. Ama onunda bende yeri ayrı çok ayrı Maya da çok güçlü bir karakterdi kararlılığı,olaylara karşı davranislari...bütün karakterler çok iyiydi. Uygar, Maya,Bora... Okurken hepsine hayran kaldım. Kitapta geçen olaylarda cok iyiydi.Bu sene okuduğum en iyi gençlik kitabıydı. Eğer hem çerezlik hem de romantik bir kitap arıyorsanız. Koşun ve kitabı okumaya başlayın.
Durmak bilmez, hırslı ,hep daha fazlası için çabalayan çocuktu.Ancak şimdi o hastalıklı hırsın içinde ne kadar derine yayıldığını fark edebiliyordum. Bir salgın gibi kontrolü eline almıştı artık. Düşünceleri,hareketleri,görmeyi ve görmemeyi seçtiği şeyler hep bu hırsın eseriydi. Ve o hırs bir gün tıpkı bir salgın gibi ölümüne neden olacaktı.