"Peki, nedir bu hayallerin bakalım! "
Adama "Doğduğum yerde ölmek isterdim"dedim.
"Oradan hiç ayrılmayıp doğduğum evde,o sokakta,o tanıdık bildik insanlar arasında ömür sürer,sonra da huzur içinde ortalıktan kaybolurdum.Eğer daha adil bir ülke olsaydık,eğer bu kadar işkence, yolsuzluk,vahşet,yalan sarmasaydı ortalığı...Eğer politikacılar bu kadar iğrenç olmasalardı ..."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!