Çiçeklermezarlıktasolar

Çiçeklermezarlıktasolar
@Zeynep_hazall
Yaşamak sadece hayatta kalmak mıdır insan yaşarken ölü olamaz mı?
-Keşke nedir Olric? +Hatalarımız efendimiz -Biz hiç hata yaptık mı Olric? +Keşke diyecek kadar efendimiz
Reklam
"Zaman herşeyin ilacıysa fazlası intihara germez mi?"
"Tüm muhteşem hikayeler iki şekilde başlar ,Ya bir insan yolculuğa çıkar ya da şehre bir yabancı gelir. "
"Beni nasıl buldun? " "Bul beni demiştiniz bende sizi buldum"
"Teşekkür ederim" "Neden? " "Yanımda olduğun için "
Sayfa 487
Reklam