Güzel olan herşey yarım kalır,
Filmler en güzel yerde sonlanır.
Çok mutluyum dediğin yerde
hüzün kendini hatırlatır. .
Çocukluk kısadır,gençlik azdır ve
bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır !
Vefa azdır,sadakat sınırlıdır ,
Verilen sözlerin ömrü kısadır.
Çok seversin çok çabuk gider,
Güzel rüyalar en güzel yerinde biter !
Güzel olan ne varsa,
sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir,
kısacıktır.
Cahit Zarifoğlu Cahit Zarifoğlu
Bırak da uzun, uzun, uzun zaman içime çekeyim saçlarının kokusunu, bir kaynağın sularına yüzünü daldıran bir susuz adam gibi yüzümü daldırayım içlerine, kokulu bir mendil gibi elimle sallayayım onları, sallayayım da anılar silkelensin havada.