Yaşamda mutlaka bir hiyerarşi olmalı.Ailede,eğitimde,her sosyal ortamda hiyerarşi var ve olmalı.Ama bu hiyerarşinin temeli ne?Korkuya dayalı bir hiyerarşi mi;ehliyete,liyakate dayalı bir hiyerarşi mi?Ailenizde var olan hiyerarşinin altında yatan temel değerler ne?
Yeryüzündeko ilahi proje insan ekseni olarak kadere yazıldığına göre insan doğuran kadın,kadının ve erkeğin aslıdır.Kadın veya erkeğin ortaya koyduğu bütün eylemlerde kadının ekmekte un olma özelliği vardır.
Kadın,erkeğin ikizidir;diğer yarısıdır.Kullukta ve yaratılış maksadında eşit olduktan sonra bedensel farklılıklardan ötürü kadını başka görmenin bir anlamı olamaz.