Mutluluk, sadece cesur olup peşine düşenlere gelir. Bunun için önce karar vermemiz sonra da emek harcamamız gerekir. Dönüşmeyi yürekten istediğimizde, cesurca emek harcamak hiç de zor değildir.
Her insan gibi “Daha iyi nasıl yaşarım?”sorusuyla ıstırap çeken ben, “ilerleme doğrultusunda yaşa,” cevabını verirken, dalgalar ve rüzgarla sürüklenen bir kayıktaki insan için başlıca ve tek soru olan, “Nereye tutunmalı?” Sorusuna cevap vermediğimi, sadece, “ Bizi bir yerlere götürüyor,” demekle aynı şeyi söylediğimi henüz anlamıyordum.