Zeynep demirci

Zeynep demirci
@Zeynepppp1
Herkes yaşattığını yaşamadan ölmez rahat olun
"Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok."
Reklam
Keşke deme
Verdiklerin karşısında aldıkların, aldıkların karşısında da verdiklerin var . Yani her şeyin bir bedeli var . Bedelsiz özgürlük bile olmaz ... Ve şunu sakın unutma, kuşun bile uçabilmesi için önce tutunduğu dalı bırakması gerekir...
Sayfa 44