Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hiç aşık oldunuz mu?
Ben seninle göz göze geldiğimiz o ilk anı hiç unutamıyorum. Ne sen gözlerini alabildin ne de ben.
Midemde kelebek hissi yaşattığın ve yüzümdeki gülümsememin sebebi olduğun için iyi ki diyorum gözlerimiz çarpıştı.
Sana aşık olduğum için pişman değilim. Aksine bana öyle güzel baktığın için teşekkür ederim.
Bazı gitmeler mecburiyettendir, peki senin ne gibi bir mecburiyetin vardı da gittin?
Ben yıllarca bu soruyu beynimden atmaya çalıştım, olmadı sen gittin ve her şey o gün son buldu.
Peki ben neden yeniden buraya, bu şehre geri döndüm?
İntikam için mı? Sevdiğim için mi?
wattpad.com/story/296722366...