Zeynep de birazcık gülsün

Zeynep de birazcık gülsün
@Zeynepuluca05
Çalıkuşu Feride'nin de dediği gibi "Tembelim ben, öfkemi nefrete dönüştüremeyecek kadar da rahatına düşkün. Kin de tutamam. Unuturum, sıkılırım, uykum gelir bi kere." Reşat Nuri Güntekin
Edebiyat
Reklam
“Ağlamak kötü bir şey mi?” “Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala.Neden sordun?” “Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes…”
Yeni ev, yeni bir hayat ve basit umutlar, basit umutlar.
"Gırtlağıma bir şey düğümlenmişti, yediklerim boğazımdan geçmek bilmiyordu... Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur."