Zeynep de birazcık gülsün

Zeynep de birazcık gülsün
@Zeynepuluca05
Kimin umurunda benim başıma gelenler, benim acılarım! Benim dünyamın yıkılışı! Kimsenin umurunda değil ha! Kimseler de benim umurumda değil öyleyse!
Sayfa 332
Reklam
Öl ve sonra kendi küllerinin arasından yeniden doğ!
Sayfa 319
"Eğer ölümün onlar için hiçbir önemi yoksa, yaşamanın da yoktur. Öyleyse niçin ve nasıl yaşıyor bu insanlar?"
Sayfa 34