Zeynep de birazcık gülsün

Zeynep de birazcık gülsün
@Zeynepuluca05
Kimin umurunda benim başıma gelenler, benim acılarım! Benim dünyamın yıkılışı! Kimsenin umurunda değil ha! Kimseler de benim umurumda değil öyleyse!
Sayfa 332
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öl ve sonra kendi küllerinin arasından yeniden doğ!
Sayfa 319
"Eğer ölümün onlar için hiçbir önemi yoksa, yaşamanın da yoktur. Öyleyse niçin ve nasıl yaşıyor bu insanlar?"
Sayfa 34
“Ağlamak kötü bir şey mi?” “Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala.Neden sordun?” “Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes…”
Yeni ev, yeni bir hayat ve basit umutlar, basit umutlar.