Zeynep

Zeynep
@Zeynepyldz3
2/10
·168 syf.··
2020 5. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2020 20:38
Evet sonunda bitti ve ben bu kitaba yalnızca 2 puan verdim. Neden? Nihan Kaya bu kitabını yazmış olmak için yazmış bence, İyi Aile Yoktur kitabının ardından tabiri caizse hemen patlatayım bir tane daha demiş olsa gerek. Çünkü kitap bir oradan bir buradan... Öncelikle yine bu kitabında da farklı yazarlardan sınırsız alıntı var ve bu inanilmaz rahatsız edici. Aynı zamanda yine sıklıkla kendine ait diğer kitaplarının reklamı var şu şu kitabımda bundan bahsetmiştim vs gibi. Bakın bu bir kitap, özgün bir kitap. Röportaj vermiyoruz ki diğer eserlerimizden bu kadar bahsedelim. Kendi tercihi tabi saygı duymak gerek ama eğer ben okuyucuysam bundan rahatsız olduğumu dile getirmeliyim. Alıntılar zaten yeter dedirtiyor, derleme yapmış resmen. Hayır, eğer istersek Kurtlarla Koşan Kadınlar'ı okurduk mesela, ama biz bu kitabı tercih etmişiz niçin bu kadar alıntı var. Ya da niçin Alice Miller bu kadar fazla geçiyor, bakın bunlar çok yorucuydu. Sahiden yoruldum bitsin diye okudum. Dini propaganda çok fazlaydı. Üzgünüm ama bazı cümleler ağzımızdan çıkarken önce bir kendimize bakmalıyız bu bizim haddimize mi diye. Kitabın dili o kadar sivri ki ben az önce bitirdim ve incelememi yazarken inanın yumuşak olamıyorum, gerildim sahiden. Kitapta inançlar ile ilgili fazla bilgi var ama bu bilgilerin gerçekliği tartışılır çünkü yazar hanım kızımızın unvanları arasında inanç ile ilgili bir şey yok, bir yerlerden duymuş yazmış. Bakın dinler inançlar bu kadar her önüne gelenin üzerine yorum yapabileceği şeyler değildir. Kitapta saygı falan bahsederken ne hikmetse kendi bu konularda hiç saygılı olmamış. Şimdi sormak istiyorum hanginizin anneannesi belki hatta annesi teyzesi ev hanımı değildi? Çalışan kadınlar bir evin hanımı olamazlar mi veya. Kitapta ev hanimligina dair oyle karalamalar var ki
İyi Toplum YokturNihan Kaya · İthaki Yayınları · 20193,706 okunma
Mustafa isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Tebrik ederim,çok yerinde bir açıklama olmuş. Hemcinslerimin de bu taraftan bakmasını umuyorum 🤞🏻🍀
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
7/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2021 135. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 29 Eylül 2021 08:03
Volvo Kamyonlar & Erlend Loe + ● Serinin ilk kitabı Doppler sonrası bu kitabı daha bir heyecan ve beklenti ile okudum. Volvo Kamyonlar, Doppler'ın yazımına göre çok farklı üslupla yazılmış. Metin yazarın karalama defteri haline gelmiş. Konu ve önerme ilginç olsa da bu tarzla yazmak cesaret ister. O nedenle yazarı takdir ettim. Fakat ikinci kitabı ilk kitaba göre daha az beğendim. Akıcı hikaye giderek sıkıcı hale gelmeye başlıyor. Yazarın sürekli kendini hatırlatması, dipnot tarzı metin içi kullandığı uyarılarla karakterlere dönüp dönüp değerlendirmeler yapması ve en önemlisi olay örgüsünün dağınıklığı metnin olumsuz tarafı olarak beni üzdü. Buna rağmen ilginç üslubu ve karakterlerin hayata dair düşünceleri beni memnun etmeyi başardı. + #erlendloe #volvokamyonlar #norveçedebiyatı #kitap #kitapönerisi #kitapsözleri #kitaptavsiyesi #okudumbitti #bookstagram #book #kitapokumak
Volvo KamyonlarErlend Loe · Yapı Kredi Yayınları · 20241,163 okunma
Vildan Yakut isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Harika bir benzetme 😄👌
Puan vermedi·160 syf.··
2022 3. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 26 Ocak 2022 13:19
Doppler üçlemesinin ikinci kitabı olan Volvo Kamyonlar adlı kitabı büyük bir beklenti içinde ve heyecanla okumaya başlamıştım.İlk kitabında Doppler adındaki bir adamın her şeyden sıkılıp ormana yerleşmesi,orada annesini kaybeden yavru bir geyiği besleyip arkadaşı bilerek bu maceraya dahil etmesiyle yaşadıkları olaylar konu alınmıştı.İkinci kitap da olayların devamı niteliğindeydi.Açıkçası ben bu kitapta ilk kitaptaki kadar heyecanlanamadım ve ne yazık ki yer yer sıkıldım.Fakat üçüncü kitabı da okuyarak bu seriyi bir bütün olarak değerlendirip yorumlarımı daha net bir şekilde ifade edeceğim.
Volvo KamyonlarErlend Loe · Yapı Kredi Yayınları · 20241,163 okunma
Zeynep
Merhaba, ikinci kitabı henüz bitirdim benim de beklentimi karşılamadı aslında çokta büyük bir beklentim yoktu ama kitapta Doppler’ın değilde yazarın kafası epey karışmış zorlama bir kitap olmuş son sayfa da bunu dolaylı yoldan aktarmış siz serinin üçüncü kitabını okudunuz mu merak ettim o nasıldı :)
Kötü geçen geceden sonra kendine gelme çabaları :)
Yalnız kalmak istiyordu, kalabalıktan kaçmak istiyordu; oysa o çevrede yalnız kalınamazdı, yalnız kalabilmenin tek yolu varlığını ortadan kaldırmaktı. Yalnız Kadınlar Arasında
Alıntı
Zeynep
Keyifli okumalar dilerim nasıl kitap beğendiniz mi
Selamün Aleyküm arkadaşlar @mhmmdcakmak hocanın ısrarlarına dayanamayıp bir çekiliş yapma kararı aldım. 😄 Katılmak isteyen istediği kitabı yoruma yazarsa sevinirim. Üç kişiye hediye edeceğim ve yarın bu saatlerde açıklarım.😄
Çekiliş
Zeynep
#k:13097. Amin