Kimse bilmiyordu.Derinlerde çok derinlerde yaşıyordu...gece çökünce masaya oturuveriyorlardı aklındakilerle kalbindeki seslerin sahipleri.kimi neyi dinlemeliydi?sabahlara kadar susmayan yüregindeki sese kulak verip YETER BU KADAR AYRILIK DAYANAMIYORUM SIMSIKI SARILMALIYIM MI ?demeliydi .Yoksa Aklını dinleyip BIRAK GITSIN ONSUZ KAÇINCI SENE BU ?diyerek her gece yarım biraktigi uykuya mi dönmeliydi?YAŞANMIYORDU ONSUZ HEP YARIM HEP KIRIKTI HEP EKSIKTI...(zeynocandan)