Sana baktıkça anladım ben
Kirpiğinin her teli bin mısra edecek şiirdir
Sana baktıkça inandım sevmelerin en güzeline
Sana baktıkça gördüm yureginin güzelliğini
Seni gördükçe girdim çıkmaz sokağına
Büyüttüm içimdeki çiçekleri seni sevdikçe
O çiçekler hiç solmasın diye suladım umutlarimla
Ki sen benim en bi sevdiğim papatyanın her bir yaprağısın
Baharda uçuşan Bir kelebeğin ahenkle dans edişisin sen
Kirpiklerinin ucuna mıhlanıp kaldığım sensin
Sen ki gözlerine dalıp dalıp yüzdügüm ummanım
Şimdi ummanında kaybolduğum sensin
Şimdi tam şimdi
O mahcemaline methiyeler yazdığım
Sensin kışımı bahar eden
Beni benden alan
Sensin bu eşsiz hislerimi güzel kilan
Ve sensin sevginle içimde uçuşan
Ömrüne binlerce yıl biçmek istediğim kelebeğim...
Bir bardak çay gibi olmalıydı aşk,
Ateşi tatlı bir sıcaklık vermeliydi,
Öyle yakmamalıydı delicesine,
Ve biraz da demli olmalıydı aşk,
Muhabbet edercesine......ÜMIT AKYÜZ
GİTTUĞUN O YERLERDE SÖYLE HUZURDAMİSUN OY
GERİDE KALANLARUN SÖYLE FARKINDAMİSUN
ATUN BENİ DENİZLERE VERMAYUN ELLERİNE OY
ZATEN HASRET KALMİŞİDUM O DENİZ GÖZLERİNE
Gelmezdi o sonbahar
Dökülmezdi umutlar
Yaprak gibi
Yaprak gibi
Ne suçum, hatam vardı
Seni sevmekten başka
Bir düş daha yarım kaldı
Senin ardından Soner Arıca