Zeynocuumm

Zeynocuumm
@Zeynocuum
Sosyolog bir öğretmen, çocukluğundan beri her bulduğunu okuyan ama artık seçim yapabilen bir okur. Karmaşık gibi görünse de basit, sade, anlaşılır.
Öğretmen
Lisans
İstanbul
5 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
"Ben" dersin ve gurur duyarsın bu sözcükle.. ama daha büyük olan senin inanmak istemediğindir, bedenin ve onun büyük aklıdır: o "Ben" demez fakat "Ben"’i eyler..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Benim sevdiğim insan çok fazla erdem istemeyendir. Bir erdem iki erdemden daha çok erdemdir...
Çıldırmış bir insana doğruyu olduğu gibi söylemeye kalkan da doğru adam değildir.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Ancak sen tümüyle mutluyken bir ihtimal vardır. Aksi takdirde olmaz. Çünkü mutsuzluk seni kapatır. Bunu kendi yaşamında izlemedin, gözlemlemedin mi? Her mutsuz olduğunda kapanırsın, etrafını sert bir kabuk kuşatır. Kendini korumaya başlar, kendini muhteşem bir zırhla sarmalarsın; çünkü zaten çok fazla acın olduğu için daha fazla acıya dayanamayacağını bilirsin. Yüzeyin sertleşmek zorundadır.
Ego
Evet, EGO insanın hastalığıdır.Çünkü, menfaat grupları senin hasta olarak kalmanı ister.Onlar senin sağlıklı ve sağlam olmanı istemez. Senin sağlıklı ve sağlam olman menfaat grupları için bir tehlikedir. Bu yüzden hiç kimse basit olmak istemez, hiç kimse bir şey olmamak istemez. Ve benim yaklaşımım senin kendinle barışık olman,varlığını kabul etmendir.Bir şey haline gelmek hastalıktır,olmak sağlıktır.Ancak sen basitliği, bütünlüğü,sağlıklı olmayı, mutluluğu tatmadın.Toplumun sana izin vermedi.Bu yüzden sen sadece tek bir yol biliyorsun:EGOnun yolu…