Birinin beni çok sevmesi,benim için pek birşey ifade etmiyor.Ben daha çok nasıl sevdiğiyle ilgileniyorum.Mühim olan yormadan sevmek,güzel sevmek...
Frida Kahlo
Bak Milena,"En çok seni seviyorum." diyorum,ama gerçek sevgi bu değil.Belki "Sen bir bıçaksın,ben de durmadan içimi deşiyorum o bıçakla" dersem,gerçek sevgiyi anlatmış olurum.
Ve yazdıklarımın devamı olarak Milena,kalbimde sen varken her şeye katlanabilirim...