Her zaman hatırımda kalacak kitaplardan birisi.
Kitabı okurken yazarla sohbet ediyor gibi hissetmek çok güzel bir duyguydu.
Bırakın bu çağ da insanlardan göremediğimiz sevgiyi ve değeri kitaplardan alalım ki ; sevginin ve değerin asıl anlamını kitaplardan almış olmanın mutluluğu ile insanlara karşılık verelim...
Ortaokul yıllarımda okuduğum ilk gençlik kitabı olduğunu söyleyebilirim.
Yazarın akıcı üslubu merak uyandırmakla kalmıyor hayatınıza her bakımdan renk katacak içeriklere dayanıyor.
"GENÇLERLE BAŞBAŞA" kitabı başlığından da tahmin edebileceğiniz üzere Prof.Dr. Ali Fuad Başgil'in özellikle de gençler için sohbet havasında yazmış olduğu bir kitap.
Genç okuyucularına karşı verdiği tavsiye ve bilgilerle âdeta merak duygusunu uyandırıyor eş zamanlı olarak öğrenme iç güdüsünü artırıyor.
Keyifli okumalar diliyorum...