Son konuşmayı Başbuğ yaptı ve dedi ki: “ Ne sızlanıp duruyorsunuz? Biz, her zaman kârlıyız. Eğer Allah nasip eder de iktidara gelirsek, milletimiz kâr eder. Çünkü onları kalkındırır, güçlendirirz. Eğer iktidara gelemezsek, Allah’ın rızası için çalışıyoruz, öbür dünyada kârlıyız. Asla üzülmeyiniz.”
Töredir, konan göçer, doğan gün batar elbet,
Tanrı zeval vermesin; devlet, din ve Kur’an var.
Dayanılmaz olsa da Başbuğsuzluğun acısı,
Ulu Allah’a şükür, yine soy var, Turan var.
uzun uzun yazmak yerine kısaca yorum yapmak istiyorum . her okurun kendinden bir şey bulacağı kitap. Sürükleyici . Okurken film izliyormuş tadında.
Kitabın sonunda vay canına deyip şaşkınlığımı gizleyemedim. Yazarın okuduğum ilk kitabı , başarılı, güçlü bir kalem. Kanaatim şu ki ,vardır herkesin bir kurtulmak istediği bataklığı. Bu kitap belki de bir umut tuhumu saçar. Umudumuz hep var olsun.