Hani kulaklığını takarsın ama bi kaç şarkı ardından çıkartırsın . Yada sıkılırsın ve film açarsın .film çok güzeldir ama 10 dakikada kapatırsın . Tüm yemekleri yemek için sofraya oturursun ama iki lokmadan sonra sofradan kalkarsın . Dışarı çıkarşın ama bi kaç sokak sonra eve dönersin . Bilgisayarda zaman geçirmek istersin ama site adı yazacamayacak kadar bunalmışsındır. Birşeyler yazmak istersin ama elin bile kalem tutamaz olmuştur . Arkadaşlarınla konuşmak için sosyal ağa gidersin ama “ merhaba “ diyecek halin kalmamıştır . Ağlmak istersin ama gözyaşların içine akmaya başlamıştır . Uyumak için yatağa geçersin ama göz kapakların ihanet etmiştir sana . Öyle bir boşluktayım işte . Hiç birşey yapmak istemiyorum . Hissizleştim , dayanamıyorum ...