Zeynep serap adin

Zeynep serap adin
@Zeysb

Zeynep serap adin

, bir kitap okudu
10/10
·272 syf.··
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2024 22. kitabı
Emre Timur
9.1/10 · 154 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nefret diye beni kussunlar, aşk diye beni olsunlar; soluk diye beni çekip püskürtsünler ciğerlere. Sanki uykulara giren kâbus, kan diye damarda akan benim!
Sayfa 107·Kitabı okudu
Alıntı
Puan vermedi·260 syf.··
Beğendi
·
2024 21. kitabı
Selam kitap dostları Yolunun sonuna gelmeyen ve hikayesi tamamlanmayan bir kalemin menzile giderken dökülen hikayesi bu kitap. Usulca ve adabınca ve fazlasıyla şiirsel ele alınmış her kelime. Yazarın doğumundan şimdiki zamanına kadar olan yaşamı, başarısı, kaybedişleri, elde ettikleri ve dahası duygulu ve şeffaf bir şekilde aktarılmış. Varoluşsal sancılar ele alınmış fazlasıyla. Felsefe ve tasavvuf bir arada kitapta. Bu nedenle kullanılan kelimeler bazı yerlerde ağır geliyor. Anlamlarına ve duygularına bakmak gerekiyor. Ama bolca altını çizdiğim cümle var. Kitabın ismi de oldukça anlamlı geliyor okuyunca. Keyifle, usulca , adabınca okuyun ve kitapla kalın
İçimdeki Kenan ÜlkesiYusef Masadow · Karina Yayınevi · 202473 okunma
8/10
·174 syf.··
Beğendi
·
2024 20. kitabı
Selam kitap dostları kişiliğimizi inşa etme yolculuğumuzda olumlu katkısı olabilecek bir öneriyle karşınızdayım. Kitap; yaşam, insan, toplum, ekonomi, aşk, sevgi, arkadaşlık, dostluk, eğitim, meslek, din, siyaset, çocuk, spor, sağlık gibi bir çok konu başlığı altında yazarın birikimlerini sunuyor bizlere. Tanımlamalar, detaylandırmalar, açıklamalar, hayatımız boyunca kafamızda dönüp dolaşan neredeyse her düşüncenin analizi mevcut. Yazılanlar, bir konuyu dikte etmekten ziyade farkındalık yaratmak amaçlı. Bu anlamda uyanışa hizmet ediyor. Çok çok beğendiğim yerler oldu kitapta. Nötr düşünmek ve an-ı yaşamak başlıkları çok çarpıcı, doğru ve anlaşılır aktarılmış örneğin. Fazlaca konuya değinmiş olması da takdir edilesi. Akıp gidiyor düşüncelerin yazarda yansımaları. Bunun yanında; Neden-sonuç ilişkisi kuramadığım bölümler oldu okurken( il-ilçe sendromu olan kısım). Bütünlük sağlayamadım bazı başlıklarda( çocuk dünyası kısmı). Kişisel gelişim olarak başladığım kitap benim için deneme türü gibiydi, sanırım bu nedenle yazarla aynı düşünemediğim yerler de oldu. Bazı konuların daha detaylı analiz edilmesini istedim( mesela fen-anadolu liselerinin olduğu kısım) Total haliyle beynimin aktif olduğu bir okumaydı. Fazlaca karşıma çıkan bir kitaptı ve okumam gerekiyordu. Okudum rahatladım
Depresyonel DüşüncelerAli Küçüközer · İkinci Adam Yayınları · 2021184 okunma