Zey

Zey
@Zeyzey_39
Gitme Nurdaaaağn sen olmadan ben yaşayamaaaaaamm
''Hissedilmiş olan her neyse yaşanmış olan da odur. İnsan bir düşten de bir işten olduğu kadar yorgun dönebilir.''
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
''Sırf yüzme biliyor diye insan okyanusun ortasına bırakılmaz.''
''Bazen insan, uzaya çıkmadan da savrulur dünyanın yörüngesinden. Belki de boşvermişlik budur; ne yükselmek, ne düşmek... Sadece boşlukta, kendi ekseninde süzülmek. Bir duvarın üzerinde kediyle bakışırken, dünyadan biraz uzakta; evet, C2 seviye boşvermişim dünyaya!''
"Herkesin kendi yolculuğu, kendi kaçışı, kendi sığınağı vardır. Bizim yaptığımız sadece kendi huzurumuz için başkalarının hikayelerine müdahale etmek. "
"Karaya vuran deniz yıldızı her zaman denize dönmek ister mi? Belki de onun denizi sandığımız gibi bir cennet değildir. Bir insanın başka bir varlığın kaderine böyle müdahale etmesi ne büyük kibir."