Zehra OLTAN

İki şekilde yanılgıya düşeriz. Ya gerçek olmayan bir şeye inanırız ya da gerçeğe inanmayı reddederiz.
Sayfa 27 - Sören Kıerkegaard·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sadece yazıyorum ‘109
Eskiden her şeye inanırdım. Kim ne derse doğru, kim ne yaparsa yerindeydi. Sorgulamak saygısızlık sayılırdı, hele hele kuşku duymak… neredeyse suçtu. Hem ben nereden bileyim; meğer doğru dediğimiz şeyin çoğu, yüksek sesle söylenmiş ezberlermiş. Şimdilerde adına çocukluk diyorlar bunun. Belki de öyledir. Ama ben ona temiz olmak diyorum. Çünkü kurnazlık öğretilmemişti henüz, çıkar hesabı yapılmamıştı. Vardım. Yetiyordum. Sonra büyüdüm. Her şey hesapla ölçülmeye başlandı. Bir tek o eski yanılgılar kaldı yerli yerinde. Ne eksildi, ne de unutuldu.