" Bazen dakikalar mutludur, " dedi." Ve bazen de üzgündür. Üzgün ve mutlu zamanlar vardır. "
"Evet. Zaman bazen üzgün bazen de mutlu geçer,"
"Şimdi mutluyum," dedi Dips.
Bence tüm çocukların tırmanmak için kendi tepeleri olmalı. Ve bence tüm çocukların gökyüzünde sadece kendilerine ait bir yıldızları olmalı. Ve bence tüm çocukların kendilerine ait bir ağaçları da olmalı. Bence böyle olmalı.
Hikayesine başlarken ne demişti? " Söyleyecek çok şey var.Ve söylenmeyecek de! Bazı şeyleri söylenmesi daha iyidir. Ancak söylenmemiş şeyler bazen yük haline gelir. "
Bazı şeylerin artık bilincine ağır geldiğinin farkındaydı.
Bazen ebeveynlerin de yaptıkları şeyleri yapmalarının bir nedeni olduğu gerçeğini aklımızda tutmamız çok güç olur. Oysa onların da kişiliklerinin derinlerinde, onları sevmekten, anlamaktan, kendilerini çocuklarına vermekten alıkoyan bir nedenleri vardır.