Berfin✿

Berfin✿
Odio le persone e la loro ipocrisia
Hayat ki akıp gider bulanık bir su gibi Korkulu rüyalarla geçen bir uyku gibi... Çabalama... Kabul et bunu olduğu gibi ! Hayattan fazla bir şey bekleyenler delidir..
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Derler ki: “Dünyada sevdasız yaşanmamış “Bir kalp gösterir misin bu ateşte yanmamış? “ “Aşk öyle bir şeydir ki kimini sevindirir, “ “Okşar bahtiyar eder, gözyaşını dindirir…“ “Tabiatı tıpkı talih gibidir, yâr olmaz kimine de“ “En samimi ateşle çırpınan bir sinede“ “Kıyametler koparır, fırtınalar yaratır,“ “Bazan bir demet güldür, bazan kanlı bir satır“ “Lâkin sevişmiyerek geçen ömür hederdir; “ “Dünyada âşık olmak herkese mukadderdir…“
1K
İLK BEYAZ SAÇ
İnmiş sırtıma ömrün, İnsafsız bir kırbacı. Gördüm başımda bugün: Beyazlaşan ilk saçı. Şimdi bana hoş gelen Bürümüş gibi aklar Yarın öbür gün birden Bire çoğalacaklar. Beni okşa, sar diye Bana yalvaran çiçek, O gün ihtiyar diye Başını çevirecek… Fakat bu bir teamül Kâinat kadar eski… Boş yere üzül Dünya buna değmez ki… Biraz kalender olmak: İşte hayatın ilmi. Âlemde heder olmak Pek tabiî değil mi? Elbet ihtiyarlayıp Toprağa döneceğiz Biz bir günde parlayıp Bir günde söneceğiz.
1K
Buruşuklar
Hastayım, hasta… Ölgün… Gördüm yüzümde bugün: Bir sürü buruşuklar… Daha yirmi yaşında Beliriyor karşımda, Siyahlaşan ufuklar… Ne kadar boşmuş hayat. İşte, bana birkaç hat İhtiyarladın! diyor… Bu çizgiler bir nehrin, Yatağında derin Çukurlara benziyor: Bir sel gibi ömrümüz, Akarak gece gündüz Kazmış bu çukurları… Biz ki sönmüş bir koruz; Bilmem ne bekliyoruz Böyle benzimiz sarı…
1K
Acı bir hırıltıyla parçalandı gırtlağı; Ecel çözdü hayatla arasındaki bağı. Çenesi yana düştü, gözünün feri söndü, Vücudundaki en son hayat eseri söndü… Halbuki bir zamanlar bu da kabadayı imiş, Bu da adam öldürmüş bu da canlara kıymış; Günahının tokadı onu da yere serdi: Kuduz köpek gibi sokaklarda geberdi…
1K