Büyükbaba dedi ki anlamak gerekirmiş.Ama birçok insan anlamak istemezmis çünkü anlamak zahmetli işmiş.Bu yüzden kendi tembelliklerini örtmek için sözcükler kullanır ve diğer insanlara " miskin" derlermiş.
Yalnız olmak artık anlamsızsa ve birden üretken olmanın dışına çıkmışsa, son vermek gerekir, diye düşündüm hep, ama yalnızlığımı sonlandıramadım, yalnızlığımdan vazgeçemedim