Zehra MASAT

Zehra MASAT
@Zhrmst
"İnsanlar delidir !"dedim .Neyi niçin yaptıklarını bilmezler.Beyinlerinde bir didaktör vardır, onları hormonları yönetir ama bunun farkında olmazlar,kendi iradeleriyle davrandıklarını sanırlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Zehra MASAT

, bir kitap okudu
Puan vermedi·261 syf.·
2020 24. kitabı
William Golding
7.7/10 · 97,5bin okunma

Zehra MASAT

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
2020 23. kitabı
Hikmet Anıl Öztekin
7.7/10 · 7,8bin okunma
Benim niyetim de kalan ömrümü okuyarak,yazarak geçirmekti.
İnsan sadece biyolojik bir varlık olarak göremediğimiz, onun varoluşuna çeşitli anlamlar yüklediğimiz için, gövdeden akan kanın ,can denilen şeyi çekip almasını, dolayısıyla o kişinin, "ölmüş " olmasını bir türlü kavrayamadığımızı düşünüyorum. Hayvanlar ölümü anlıyor ama insanlar anlayamıyor.Can denen şey,her türlü yaralanmaya,berelenmeye açık haldeki insan bedeninden bir saniyede çıkıveriyor ve insanlar bunun sonucunda aklını kaçıracak kadar sarsılıyorlar.