"İnsanlar delidir !"dedim .Neyi niçin yaptıklarını bilmezler.Beyinlerinde bir didaktör vardır, onları hormonları yönetir ama bunun farkında olmazlar,kendi iradeleriyle davrandıklarını sanırlar.
İnsan sadece biyolojik bir varlık olarak göremediğimiz, onun varoluşuna çeşitli anlamlar yüklediğimiz için, gövdeden akan kanın ,can denilen şeyi çekip almasını, dolayısıyla o kişinin, "ölmüş " olmasını bir türlü kavrayamadığımızı düşünüyorum. Hayvanlar ölümü anlıyor ama insanlar anlayamıyor.Can denen şey,her türlü yaralanmaya,berelenmeye açık haldeki insan bedeninden bir saniyede çıkıveriyor ve insanlar bunun sonucunda aklını kaçıracak kadar sarsılıyorlar.