Z.

Kimse varlığımı hissetmek istemiyordu.
Reklam
"Olric, birini nasıl seviyorduk? Nereden başlıyorduk? İlk önce seviyor muyduk? Yoksa ilk önce güveniyor muyduk? ... Neyse çayı nasıl demliyorduk"
En acısıda neydi biliyor musun? "Severken de gidebiliyormuş insan, yüreğinde fırtınalar koparken, bana bunu öğrettin sen"
Bir yer bulalım dünyadan uzak
Belki bu kadar mutsuzluğun içinde biri sever beni sandım...
Reklam